dimarts, de desembre 13, 2005

Sex in the city?

Sábado noche. Llevo horas arreglándome. Esta noche es LA NOCHE. Bueno, quizá esté exagerando, pero hace siglos que mis amigas y yo no salimos. Me pruebo el vestido negro (talla 36, prueba superada!) que me he comprado esta misma tarde en la boutique más cara de la ciudad. Mmmm! No es por nada, pero me queda de muerte. Llaman a la puerta. Abro y es él. Quería darme una sorpresa, el pobre... Los hombres no saben qué quiere decir ESTA NOCHE SALGO CON MIS AMIGAS!

Gemma, ho he intentat... he intentat agafar el to "Sex in the city", però no me pega! Ah, que no?!!

Una mica de raó hi ha en aquest inici de relat que he fet. Sí, vam sortir dissabte. I sí, vaig trigar una mica a triar què em posava (va haver-hi fins i tot una trucada de la Laura dient "Cris, què em poso? Com vas tu?" al més pur estil adolescent!). Però no. No faig la talla 36 ni va venir él a darme una sorpresa. La nit, però, va estar al nivell de Sex in the city i molt més: soparillo amb bon vi, unes copes en un bar envoltades de bollycaos que no paraven d'intentar tirar-nos la canya (hem de disfressar-ho d'alguna manera, no?...), una altra copa en un bar d'ambient llatí (diguem-ho així) i dignes i estupendes vam enfilar cap a Sala B (de Luz de Gas). Fins i tot un famós -no revelarem el nom aquí, ara- (ochochochochoi) es va apropar a una de nosaltres!

Resultat de la nit: èxit total! Sex in the city?! Buenooooooo, ens hi apropem bastant, no em direu que no! Mireu quines petardes estem fetes!

3 comentaris:

Nadia ha dit...

Ya tardas en contármelo todo, petarda! Avui porto pèl, Cris, avui porto pèl :S

Elisabet ha dit...

jajaja!
nena, molt guai el post! ;-)
mola sortir amb les amigues! per cert... N'hi ha una que anava a la pompeu i devia fer ade o eco oi? és que em sona perquè és amiga d'un amic meu!

Cris ha dit...

Eli! Sí, es diu Gemma i feia ADE a la Pompeu! Som amigues des de la guarderia!