dimecres, de gener 21, 2009

No Cristina, no party!

Mi público me reclama, y yo me debo a ellos. Sí, sí, seguidors, amics, família, amants, que m’aneu seguint via bloc! La Buil (a estones també Gonsàles, sobretot a la feina!) is back, més en forma que mai, però també més enfeinada que mai, i amb menys inspiració que mai.

Tenim una Buil feliç, amb perspectives de petits grans canvis, més a prop de la família que mai, missing sometimes els amics, que són cars de veure, però amb ganes de fer moltes coses aquest any. Per mi, digueu-me positiva, aquest és l’any Obama i no pas l’any de la crisi. Any de canvis a millor, ja veureu.

Aquest 2009 serà important sobretot perquè entro a la trentena, com molts dels meus amics, i això és un gran canvi. Com em veia jo de petita als 30 anys? Casada, amb un parell de fills, segur. Recordo perfectament que en algun joc que fèiem de petits jo sempre deia que em casaria als 23. Ja! Als 23 tot just decidia que volia fer el segon cicle de Periodisme!

Han canviat molt les formes de vida, però també és cert que, com va dir una amiga no fa massa “la gent ha fet ja els deures i jo encara no he obert el llibre”. Voilà. El temps passa i tinc la sensació que em queden un munt de coses per fer i que he de fer ja. I no només en tema parella, (que també) sinó així, en general. Que sí, que sí, que als 30 anys s’és jove. Però no tant, eh! Els treintañeros que conec m’asseguren que aquesta serà la millor època. Per força ho ha de ser, perquè és, a priori, la dècada dels grans canvis: la gent es casa, la gent té fills. I això són palabras mayores, tu!

Però com ara per ara aquests grans moments em queden lluny, em conformo amb planejar mica en mica el meu 2009 que, segur, serà encara millor que el 2008. De moment, Bilbao m’espera. M’espera també un(s) viatget(s) amb les chupis, ves a saber on. M’esperen un munt de celebracions d’aniversari dels que m’estimo. M’esperen teatres per un tubo. I els cinemes dissabte nit, que m’encanten! M’esperen cervesetes amb uns i altres, i gintònics pels més canalles. M’esperen confessions immillorables. M’esperen partits del Barça estelars, i concerts multitudinaris al Sant Jordi. M’espera una visita a París a la primavera, i una a Madrid per gaudir juntes del nostre Sergi, que hi anirà, segur. M’esperen un munt de coses que viuré amb molts de vosaltres.

I tot això em fa estar contenta. Feliç 2009!

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Maca, molt inspirada, si senyor. M'encanta i m'encantarà poder compartir molts dels bons moments que portarà el 2009! T'estimo chupi!

Ferran Porta ha dit...

Caram, la Gonsales, ens ho ha fet suar però l'espera ha valgut la pena. Gonsales_inspirada, et direm.

PS: La millor època és la dels quaranta. Believe me :-)

Cris ha dit...

Ei! Que jo he dit MENYS inspirada que mai!
Jové, t'estimo mogollón, like a jamón! I a tu Fernandu, quoi dire?!! Que els 40 em queden molt i molt lluny! ;) Petons guapo!

Clara ha dit...

Anàlisi de text: si no m'equivoco en el post només apareixen, a banda del teu, dos noms propis: Obama i Sergi. L'has clavat Cris!
Ci vediamo a París, Madrid i on faci falta!

Cris ha dit...

Jajaja!! Molt bona observació, Clara!! Ci vediamo, de moment, al Teatre Lliure, no?!! :)

Carme ha dit...

Nenaaaaaaaa, tens raó no estoy por la labor. A veure si un dia d'aquests m'inspiro com tu. Estic amb en Ferran, els 40 els millors... doy fe. Molts petons guapaaaaaaa!

Anònim ha dit...

T'espera un any de passió!! ;)
( l'anònim autèntic)

Cris ha dit...

La veritat és que sí, Carme! La gent que conec que està en els 40 esteu estupendíssims!!!

Visca la passió autèntica!!

Cris ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Celebro el retorn, bufona, però no t'equivoquis. Casar-se i tenir fills no són grans canvis. El gran canvi és passar del colacao al nesquick. La resta, petiteses, misèries, no-resos...
L'anònim REALMENT autèntic

Cris ha dit...

Anònim 3, chupi! No la liïs! Tu no ets l'autèntic... tu ets el que em porta a "garitus que acullen els nostres encontres furtius de sentències mítiques". I que no és maco, això?!! I pel que fa a nesquick o colacao, ni una cosa ni l'altra! Mai no m'han agradat les coses en polvo! Visca Cacaolat! :)

Anònim ha dit...

Per un moment creia haver llegit "les coses AMB polvo". Quin ensurt i quin sustu, àdhuc

Cris ha dit...

En pols, chupi, en pols! És que sóc xarnega, rei!

rits ha dit...

Doncs a exprimir-lo al màxim!!!

Als 30 s'està molt bé! per lo de les decisions importants, xò, sempre hi ha temps!!

Anònim ha dit...

Gonzales!!! Qui es el Sergi? Que m'he perdut algo sense saber-ho? El conec pero no me'n recordo? En qualsevol cas, segur que el 2009 es el nostre any, mai mes en tornarem a fer 30!!! I aixo s'ha de celebrar... amb canvis.... Do you know what I mean? El gran canvi,sera passar dels polvos del cola cao a la xocolata calenta de bon mati, ben acompanyada... I cal no oblidar la saviesa popular que sempre ens alerta que de aquellos polvos vienen estos lodos... Carpe Puerem! que nomes queden dos mesos!!!

Cris ha dit...

Ets l'anonim 2?!! Ai, ai, ai, que em perdo! Jo diria que ho ets, no?! El Sergi, l'unic i inigualable... El Sergi Lopez, l'home que compartim la Clara i jo i que seguirem alla on vagi (la Clara mes que jo), amb el seu Non Solum!! Tema xocolata calenta... jo sempre he estat mes de cafe, i mes tenint la Nespresso a casa!! Lo de prendre-me'l de bon mati ben acompanyada... pos si, tu, no ens enganyarem, molaria. Ara per ara, pero, me'l prenc amb el Cuni i la Lidia Heredia de bon mati! :) I deixem-ho en Carpe Diem!

Anònim ha dit...

Pues a mi encara no m'has ofert cafè d'aquest que tens allà... i això que aquest matí ho podies haver fet... ja,ja,ja
petons!
(l'ànònim autèntic)

Cris ha dit...

No te n'he ofert mai??!!!! La confiança fa fàstic, que diuen! El proper cop en tindràs un de preparat!

Anònim ha dit...

a mi sí que me'n va oferir... gràcies, txata

Cris ha dit...

PROU PROU PROU!!!!