divendres, de maig 09, 2008

Sobre l'amour, l'atracció i d'altres desitjos

Quan menys t'ho esperes, entre txacolis (3?) i txistorres, es generen converses inesperades i moooooolt desitjades. De les que m'encanten, vaya....

I sorgeixen frases com:

"Être amoureux c'est une manque permanente" (à la France me remito)

Per d'altres no seria això, però en tot cas cadascú ho sent de la seva manera i simplement

"De vegades passa que amb algú sents "algo singular", que no li diries amor"

I tot per acabar concloent que:

"ELLS mai no prenen decisions"

I no direm res més. Sinó, haver vingut al Maitea, tu!

(i el millor, jo m'he limitat a escoltar, opinar, i ningú m'ha preguntat per la meva vida amorosa-sentimental-eroticofestiva!)

Anònims, en aquest post cau un comment fijo, no??? Jajajaa!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

vinga comentari eròtico-festivo!dels que t'agrada que et faci a l'orella... je,je
bo el txacoli? i el talo? ;)

Clara ha dit...

Què vol dir que ningú no et va preguntar per tu i la teva vida? El que passa és que ets bona en l'art d'escaquejar-te! I no ets la única!

Cris ha dit...

De talo no en vam menjar! El txacolí impressionant, el d'ahir!!! I la txistorra, en som fans!

:) Clara, i tu ets un niu d'històries!!

Anònim ha dit...

Aquest son els moments que trobo a faltar! txacoli,txistorres i la Dream Team d'amics!

Bisous parisiens!

Cris ha dit...

Chupi!!! Aqui estamos, ja ho saps!!

Barcelona, el txacoli, les txistorres i nosaltres estarem sempre aqui!!

Bisous, amor! Nos vemos... en Paris?! I hope so...

Sinblancaporelmundo ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.