dijous, de juny 05, 2008

Y tú... ¿De quién eres?

Hi ha polèmiques absurdes, i aquestes és d'una d'elles. Lo fotut és que tothom opina de tot, i t'obliga a tenir opinió de temes que ni et van ni et venen. Els darrers dies més d'un (i de dos, i de tres) m'ha preguntat "i tu, amb qui estàs, amb el Santi Santamaria o amb el Ferran Adrià"? Que dius... eing??? " Jo què sé. Què ha passat?".

Llavors t'informes: notícies als diaris, a la tele, a la ràdio, enquestes, cartes al director, xats, grups de suport al facebook. La gent té poca feina. I el Santi Santamaria un llibre que acaba de sortir a la venda... meeeeeeeec!! Error! Lleig criticar els companys en plena roda de premsa del teu llibre... Legítim, però lleig.

No he anat ni al Bulli ni a can Fabes. I el cert és que m'encantaria anar a tots dos llocs. Adoro menjar, adoro provar coses. L'únic que em falta és pasta per fer-ho sense remordiments.

Tot això per dir que no sé perquè SEMPRE he de triar. Què pesada la gent en fer-te triar! A qui t'estimes més, al papa o a la mama? Carn o peix? Dolç o salat? Platja o muntanya? A dalt o abaix?

Provem-ho tot. Hi ha moments per tot. Visca els additius i visca els aliments naturals!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic superd'acord, chu!
Cris dixit!

Cris ha dit...

Claro Planas! Planas and Gonsalesss dixerunt!!!

Anabel ha dit...

Interesante entrada...

Creo que uno tiene que lucir por méritos propios y Santi ya brilla, no necesitaba hacer esos comentarios que no están ni a su altura personal ni profesional.

Ha sido feo, muy feo.