dimecres, de juliol 30, 2008

Fem un break?

Com cada any, el bloc queda tancat unes setmanetes per vacances. Tot i que la setmana que ve encara treballo, el meu alter ego bloggil creu que ha de marxar ja de vacances. Està saturadet, el pobre, i mancat d'idees. A part, com deia l'anònim 2, "yo me debo a mi público", i els meus seguidors més fidels (excepte el Ferran i la Sobrino, que jo sàpiga) estan ja de vacances. Llavors, quin sentit té escriure per a que ningú em llegeixi? Tinc les chupis dispersades pels puestus, all around the world (quines chupis més intrèpides que tinc!), i els meus anònims a punt de marxa també.

Per tant, s'obre un fantàstic parèntesi vacacional. Marxo en una setmaneta: primera parada, quinze dies a Turquia, amb l'expert més expert en Turquia del món mundial. Segona parada, 4 dies a Madrid (visitant la Fuente, una gairebé madrilenya d'adopció, intermitent, això sí, i la Clara, que tot just acabarà d'arribar-hi!) !
I com a resultat d'aquestes dues escapades, diversos desitjos: passar-m'ho taaaaaaaaaaaaaaaan bé com pugui, aprofitar al màxim el temps amb els amics, saborejar cada terrasseta que trepitgi aquest estiu (família Bertran/Viñas + Rita, quan quedem next week?), tornar més morena que l'any passat, si cabe, desconnectar de la rutina, desintoxicar-me de la meva petita obsessió aquagymera, i tornar carregada de bona energia per agafar l'any (jo, com la Serra, funciono també segons el calendari escolar) amb forces i bon rotllo.

Lo dicho. Reis, reines. Molt bones vacances! Ens veiem a la tornada, segur.
(Ayst! Ja us trobo a faltar, i encara no heu ni marxat! Si és que sóc una sentimental...)

9 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

No t'equivoques, però en 15 dies em planto de vacances, jo també :))
Diverteix-te molt als dos països amics que visitaràs, dóna-li records a (l'inútil d'en) Clos i, sobretot, torna tan estupenda com marxes... o més!

Molts petons,
dein Ferran

Carme ha dit...

Nenaaaaaaaaaa, passa-t'ho molt bé i portat't malament, tan com puguis... com a mínim que ho faci algú ja que jo no ho puc fer això de donar exemple als meus fills i aquestes coses!. Com a bona Serra que soc també començo l'any al setembre, així que a partir d'avui començo a carregar piles per poder afrontar la vuelta al cole, que no es moco de pavo. Molts petons!

Cris ha dit...

Ferran, a finals d'agost ens veiem per Barcelona! I setembre... també!!! Ole, ole! Intentaré tornar més estupenda o, com a mínim, més morena i relaxada que ara! Miss you, chupi!

Carme!!! Seré tan dolenta com pugui, tot i que jo sempre he tendit a ser bona.. ;) En tot cas, fes-me el favor de ser dolenta tu també, per favor!! Els nens no tenen perquè saber-ho tot! ;) Gaudeix de les vacances molt, molt, molt! Petons guapa!
Ah! I mira si hi ha concerts a la vista, que vull repetir nit amb les Serra al Sant Jordi!

Anabel ha dit...

Felices vacaciones!!!!! hasta la vuelta!

Xavi ha dit...

Un admirador, que sóc jo mateix, t'estarà esperant. Fins aviat!!

Cris ha dit...

Quina ilu tenir un admirador no anònim! Fins aviat Xavi! (vaig a tafanejar el teu bloc!) :)

Anònim ha dit...

Bon viatge xula! espero veure't a la tornada ;) molts petons!

Sílvia Jové ha dit...

Maca, trobo que aquest break comença a ser una mica llarg... torna jaaaaa!
Petonets!!!

Cris ha dit...

Anonim, ja tornem a ser aqui!!!

Joveeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Vaya tajilla la de dilluns!!! :)