dimecres, de juliol 15, 2009

Em deia una chupi amb criteri...

"Chu!

T'he de dir que el teu blog s'està convertint en monotema: trenta +Barça (una mica com la Cosmopoitan que fa el seu duo: Descubre tu Punto G + el Complemento "Must" del verano, pero en temàtica chupil.)

No deixis de fer post de les chupis ni de parlar del barça, simplement explica'ns més coses de tu, que te debes a tu audiencia, nena!"

La chupi en qüestió proposava temes vàrios (tots entorn a la sexualitat, ara que ho veig...!).

Total, público al que me debo... de què voleu que parli la Buil en el seu proper post?!! Estem de sequera d'idees total, i necessito ajuda (no, del finançament no faré un post...!).

Apa, si voleu que escrigui alguna cosa, digueu, digueu! (Anònims, miedo me dais... Compte amb què escriviu!!!)

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Parla de l'espanyol juas, juas..."Anónimo perico"

Anònim ha dit...

parla de l'útlima nit!!! ;)
anònim autèntic.

Cris ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Cris ha dit...

Ai, ai, ai! És que la meva opinió sobre l'Espanyol podria ferir sensibilitats... sóc bastant antiperica jo! :) Ets nou per aquí, no?

Anònim autèntic, definitivament et va la marxa! No m'estiris de la llengua, no m'estiris de la llengua! :)

Clara ha dit...

Proposo reprendre crítiques de cine. Ves a veure VOS i digue'ns el què!
(vista des de Madrid té el seu puntillo...)

Cris ha dit...

Fet, Clara!! La vaig anar a veure dissabte i no em va agradar gens! Després de "Ficció" i "En la ciudad" n'esperava massa, potser...

Anònim ha dit...

Potser és el teu problema: sempre n'esperes massa...

Cris ha dit...

Quizás, quizás, quizás...!!

Anònim ha dit...

Podries parlar de com rebutges els plans que se t'ofereixen...

Anònim ha dit...

O podries descobrir els noms autèntics de tots tres anònims, però això potser seria excessiu,no? Mejor seguir practicando el arte supremo de aludir eludiendo...

Anònim ha dit...

Caram, quin nivell entre els anònims...

Cris ha dit...

Ai, i tu quin ets, el primer, el segon o el tercer?!!.. Jo ja em perrrrrrdooooooo!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Cris ha dit...

Comencem a aplicar la censura! Amb la chupi nadie se mete!