dissabte, de maig 27, 2006

Home alone

A partir de dimecres estaré sola a casa una bona pila de dies. Operen la Sílvia, l'amiga amb qui visc des de fa ja més d'un any, del genoll, i el fet que no tinguem ascensor ni una bona terrassa perquè li doni l'aire ha fet que decideixi abandonar-me algunes setmanes pels seus tiets. Snif!

És curiós, eh! Sempre he dit que m'agrada estar sola, que viure sola tampoc no estaria malament, que tens més intimitat i tota la pesca. Però collons, la trobaré a faltar. De casa a la feina i de la feina a casa. "E cuando arrivo a casa?!!!" Doncs quan arribi a casa al vespre, durant aquests dies, no podré parlar amb ningú de com m'ha anat el dia, ni emocionar-nos perquè "avui toca Ventdelplà, i demà també!!", ni dir "portem uns dies menjant de règim... què, demanem una pizza?!!", ni farem una cançó de qualsevol frase estúpida que sentim a la tele.

Jo, la que sempre havia dit que vivint sola segur que s'està molt bé, només penso en que aquesta recuperació del genoll passi ràpid per tornar a cantar enmig del manjador allò de "Yooooooooooooou are soooooooo sexy, sexy sexy.... I need your love, I need your excitation/understanding" (ella tira més cap a l'understanding i jo cap a l'excitation)!Jajaja!

Bé, amics, qui em vulgui fer una visita, serà ben rebut! Jové, sort a l'operació! Et vindré a veure dia sí i dia també.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

aquest és un dels motius pels quals sempre t'he considerat genial: que saps apreciar les estones de silenci i els detalls més petits compartits amb algú. Un petó des de Tarragona.

Nadia ha dit...

Doncs compta amb mi per passar una nit juntes. Podem deixar passar dilluns i dimarts pq jo no sóc VentdelPlà (em quedo amb CSI i House) així que qualsevol dimecres o dijous pot ser un bon dia. Ens demanem una pizza con Amor i deixem de banda l'Ugarit per una setmana (y así nos desquitamos de que nos dejara plantadas el otro día) ;)

Anònim ha dit...

Cris,
viure sola tampoc no es "lo" meu!
però de totes maneres quin luxe enyorar la teva companya de pis, i adonar-te'n ja abans de que marxi i no només quan ja no hi sigui. I sobretot saber que tornarà! Ei, que un mes passa volant!
Molts records i ànims a la Sílvia.

Anònim ha dit...

M'encantaria fer-te una visita... ja ho saps ;)

Anònim ha dit...

Chupi, guapa, ni la terrassa, ni la tele apreciablement més gran amb el botó de baixar el so funcionant, poden igualar les historietes dels "actes", les fucking queens, els sexys o els momentazos luju maruju. Des del sofà que em reté últimament amb una lluna gairebé plena i l'Amaral de fons, mentres fumu un piti i bec una coke (light, of course) amb la pota estirada, t'envio un petonàs de bona nit!!!!
T'estimo molt!

PD: Per cert, he conseguit arreglar les ulleres i la chupi de l'òptica m'ha dit que dilluns ja hi seran les altres però tranqui que ja no em corren presa.

Anònim ha dit...

Nena, by the way, mira aquest video, estic segura que et farà canviar la teva visió de l'Opa yo vizé un corral, el cabrón és un crack!!

http://www.youtube.com/watch?v=b0NoTQnDIHY

Cris ha dit...

Mariona, m'encanta els piropos que em llences sempre!!! Veiem-nos més, que Tarragona i Barcelona estan molt a prop....
Nàdia, aquesta setmana pizza fijo!!!lialolialoooooooooo!!
Clara, doncs sí, són aquestes petites coses les que trobes a faltar, i és un luxe tenir-les!
Usuario anónoimo, da la cara, que em tens intrigada!
Chupi Sil, et trobo a faltar, què vols que et digui! Però eh! Ho porto molt bé, molt digna! Tampoc estic massa per casa... ja queda poc chu! Disfruta d'aquest temps lliure, que quan no el tinguis l'enyoraràs, segur, i hauràs de carregar again amb les meves neures!!! Ah! Ventdelplà, sola, no és el mateix!!! Menys mal que l'altre dia vam comentar l'episodi Julià-Mònica per telèfon!! Julià, queremos un hijo tuyo!!