dijous, de desembre 14, 2006

Per què la cinquena línia de la 123?!!!!

Tot i que no acabo de trobar la gràcia a això dels memes, sempre he estat una nena molt obedient, i si se m'encomana una feina, la faig. La Quevedo em demana que escrigui la frase que trobi a la cinquena línia de la plana 123 del llibre que tingui més a mà. Doncs tenint en compte que sóc a la feina, la frase és:

"En cualquier caso, los ponentes de la Constitución cuando defendían el texto en las Cortes Constituyentes, entendían que la introducción de la expresión "nacionalidades" en el atículo 2 CE, que consideraban sinónimo de "nación", pemitía configurar a España como una "Nación de naciones".

Toma ya! Jajaja!

Forma part del llibre Más allá de la nación. La idea de España como "Nación de naciones", editat per la Fundació Rafael Campalans (mira tu, de pas faig propaganda!)

I ara li toca a:
1. Ferran Porta. Chavalín! Ponte las pilas, que ja sóc la segona persona que t'ho demana!
2. Joan Cotxà, que després d'un temps desaparegut ha tornat a la blogsfera
3. Elisabet Solsona. Fa setmanes que no escriu i se la troba a faltar!

4 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

M'apunto als memes com m'apuntaria a un guatèc. D'avui no passa!

Ferran Porta ha dit...

Feina feta no fa destorb :-)

Anònim ha dit...

Ei Cris! quant de temps! Últimament estic una mica desconnectada de la blogsfera.. llegeixo els blogs sovint però no estic inspirada per actualitzar el meu! jeje.
Però mira va, ja m'has donat l'excusa per fer-ho!

Anònim ha dit...

Ok, accepto els deure... Però em pots explicar què és això d'un "meme"?