diumenge, de desembre 03, 2006

Tornem amb Murakami

Sempre he pensat que em costaria respondre bateries de preguntes que es fan sovint a moltes entrevistes, tipus: plat preferit?! Pel·lícula favorita?! Autor literari?! Llibre?! Ciutat del món?! Color? Número?! Grup musical?! Cançó?! Moment del dia per fer l'amor?!

Sempre he dubtat si l'entrevistat respon immediatament o té uns segons, fins i tot minuts, per pensar. Per què de tot hem de tenir un "preferit"!?! Per què se'ns fa triar?!!

En tot cas, ara, si jo fos un personatge públic i em sotmetessin a aquesta bateria de preguntes, jo tindria una resposta segura. Ara per ara, el meu autor preferit és Haruki Murakami, autor de Tòquio Blues. Divendres vaig anar a comprar-me el seu darrer llibre editat a Catalunya, Kafka a la platja, i l'estic devorant! Us recomano moltíssim aquest autor. Jo sóc de llegir, sí, però tampoc molt molt. Però aquest home, amb les seves històries, em té totalment enganxada. El vaig conèixer amb Tòquio Blues, i des de llavors, n'he llegit tres més d'ell. Aquest és el quart i no m'està decebent.

Per cert, la resta de preguntes d'un hipotètic qüestionari, tindrien com a respostes segures:

- plat preferit?! Fideua
- Pel·lícula favorita?! La saga del Padrino

La resta de preguntes:
1. o bé tinc diverses respostes possibles
2. o bé em guardo la resposta per mi ;)

Apa, me'n vaig a llegir Kafka en la orilla (sí, mira, l'he comprat en castellà) mentre sento de fons la gala d'OT! Mmmmmmmm! Fantàstica nit de diumenge!

9 comentaris:

Nadia ha dit...

plat preferit? Un bon plat d'espaguetis, fets de qualsevol manera.

pel·lícula favorita? Dirty Dancing of course!!! Em sé els diàlegs i sovint ballo per casa meva la BSO.

autor literari? Eduardo Mendoza

llibre? Sin noticias de Gurb

ciutat del món? Nova York i Barcelona, no necessàriament en aquest ordre (tot i que tu deies Sevilla :P)

color? negreeeeeeeee (hi havia cap dubte?)

número? el 7 per maco i el 5 perquè era el número de la meva samarreta quan jugava a handbol

grup musical? osti tu, no sé, Hombres G jajajaja.

cançó? Killing me softly

moment del dia per fer l'amor? de nit i amb un puntillo, fantàstic no?

Ferran Porta ha dit...

Encara no he llegit res d'aquest escriptor, tot i que "Tòquio blues" em sona. Potser m'hi poso quan acabi "Los pilares de la tierra".

Parlant dels "pilares", m'està costant entrar en la història del llibre del Follett. Temo que l'hauria d'haver llegit abans de "L'església del mar" i no a l'inrevés.

Nadia, "Sin noticias de Gurb" és genial!

Anònim ha dit...

Cris, i lloc per fer l'amor? je,je

Cris ha dit...

I tu, anònim?! Quin és el teu lloc?!

Ferran Porta ha dit...

Nàdia, anem a fer un cafè? Em sembla que en aquest racó pels comentaris... 4 és multitut, jiji!

Cris ha dit...

Com?! Un cafè sense mi!??!! Ni hablar!! Només volia conèixer els gustos de l'usuario anónimo!

Ferran Porta ha dit...

Ja tardes a fer un post sobre Madrid, els madrilenys, la Cibeles i tot plegat, chata...

Cris ha dit...

Ferran, CHATO, que amb prou feines m'arrossego pels puestos després de tanta activitat el cap de setmana! ;) El meu cap està espès encara...

Ferran Porta ha dit...

Hahaha!! D'acord, tens "razón" (jiji). Estàs dispensada durant un parell de dies...