divendres, de febrer 09, 2007

Hi ha històries i històries...

Quarts d'una de la nit. Tot just acabo d'arribar a casa de sopar amb les meves nenes. Les des fa molts anys. Les de sempre. I mai no deixen de sorprendre'm. Totes tenim vides molt diferents i molt iguals alhora (3 VS 3, hem dit en un moment de la nit).

Hi ha històries de tota mena i per a tots els gustos. Avui, sense cap expectativa prèvia, m'han explicat una història preciosa. I ha estat maca, sobretot, perquè mentres la protagonista ens l'explicava, feliç, la resta l'escoltàvem sorpreses, sí, però sobretot molt contentes per la seva felicitat. Les mirava a totes, entre cigarro, copa i pica pica, amb la boca oberta, i veia que se n'alegraven moltíssim del final feliç de la història viscuda. És fort, eh! Però avui me n'he adonat que ella és important per mi. He sigut feliç en veure-la a ella tan segura de sí mateixa, tan decidida, tan forta, tan discreta. L'he envejada, fins i tot!!

No vull treure, però, protagonisme a la resta. Elles sempre han estat, són, i seran, elles. Les que escolten, aconsellen, riuen, renyen, abracen i truquen quan més ho reclames. Amb les seves històries, neures, alegries i plors.... (comença a quedar-me nyonyo, ho sé... perdoneu: cerveses, vi i un parell de chupitos fan el seu efecte...). M'encanten. Amb bogeria.

9 comentaris:

Gemma ha dit...

T'estimo, maca. I a ella també.

Berlín, gens descartable!! He de mirar vols i quan/com puc marxar, pressupostar-ho i p'alan!!

Ferran Porta ha dit...

Ein? Llegeixo Berlín? Qui ets? Identifica't!

Gemma ha dit...

Home, Ferran, m'he identificat, amb foto i tot!!

He dit Berlín? Doncs ara no sé si volia dir o no volia dir... (aix!!)

Cris ha dit...

Eing??!! Em perdoooooo!!! Ferran! És la Gemma que et vaig dir que potser s'apuntava a Berlín! Ves amb compte amb ella, que és de les que, si et descuides, et fa una foto mentres ets al lavabo... sinó, mira el seu bloc: http://gemmaserra.blogspot.com

Ferran Porta ha dit...

Ja!, joé, que era broma!
Ara veig a fer el cotilla al seu bloc :-)

Nadia ha dit...

Exacte! Gemma a mi em fas aquesta foto i la penges al teu blog i m'esfonses! Recorda'm que a Berlín, si vens, tanqui la porta del lavabo amb pany!

Anònim ha dit...

Per això no m'he fet periodista, ¡me pueden las ansias de escándalo! Nunca te dejes hacer fotos desnuda y/o en el WC... ¡No si yo puedo tener acceso a ellas!

Ferran Porta ha dit...

Quin perill de noia!
Nen@s, compte amb les càmeres!!

Anònim ha dit...

nenes i nen!! que la gemma tingui una foto meva al seu bloc és fruit de la meva generositat ;). Era el seu segon post al blog, estava "ávida" d'escàndols i d'atraure l'atenció i jo, gustosament, li vaig dir que podia agafar aquesta foto (que ella va trobar tafanejant al meu ordinador), perquè sabia que això la faria feliç (ja veus què poc costa fer feliç algú!). Sé que és una posició una mica compromesa però no se'm veu res, oi??? Ahhh, i el que tinc a la mà és un kleenex, q estava encostipada!! Petons,Pilar