divendres, de juny 08, 2007

La meva setmana

Teniu raó. Toca escriure... però en tinc poques ganes! En fi, farem una llista, que últimament es porta molt! ;)
1. Feliç perquè ha estat una setmana productiva a la feina
2. Torno a ser tupper-dinadora. Gastar-me 10 euros diaris de menú no era factible. Visca el tupper (el sex i l’altre!)
3. Parlant de tuppers, he de dir que no he fet servir res del que em vaig comprar a la sessió de tupper sex... Ya tardo, ya lo sé!
4. Avui hi ha sopar de chupis al Mundial i em fa molta il•lusió. Molta!
5. La meva nova perruquera (per fi, després de dos anys, m’he decidit a fer vida de barri al meu “nou” barri) es diu Buil de segon cognom! Ens vam super trobar ahir.
6. Tenir un cap de setmana sense grans plans per davant em fa estar de molt bon rotllo. Platgeta, caseta, dinar familiar i improvisacions vàries.
7. El mes de juliol torno als orígens, és a dir, a la terra de mons avis. Fa molts anys que no hi vaig, i la ruta Somontano és una bona excusa per tornar a visitar la zona i passar dos dies estupeeeeeeeeeeeendos amb gent estupeeeeeeeeeeeenda!
8. Sóc més de Singstar que de Dance Factory
9. Il•lusionada amb la tornada als escenaris de les Spice Girls
10. M’han pres el pèl. Molt. Massa?

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Em mataràs quan vegis a quina hora t'estic escrivint el comment...

5) Has abandonat la Maco-Maca? Tens el cor de pedra.

3) Per què em vas fer anar corrents a l'Opencor, que tanquen, que tanquen? I, com has pogut esperar??

4) Porto tota la setmana esperant-ho.

10) Ara t'ho dic, però segur que estàs molt macaaaa, el cabell curt es lo tuyo.

Déu meu, i vuit! Agafo un taxi...

Ferran Porta ha dit...

1. Espero que "productiva" no signifiqui "amb moltes hores extres"
2. És veritat: menú diari a 10€ és insostenible! Jo ara dino a casa, i així seguiré a partir del 18
3. Perdó, eh?, però si es compra, s'utilitza. Claaaarooo!
4. Mundial? És un restaurant, això?
5. De vegades passa: et canvies de barri xò segueixes anant a les botigues de l'antic!
6. I si a sobre guanya el Barça i perd el Madrit, serà l'hòstia!
7. Mmmm... on és el Somontano?
8. Singstar? Dance Factory? Estem parlant de UPAs i coses d'aquestes?
9. Tornen? Però si deuen tenir la meva edat, ja!
10. L'altra Buil s'ha passat amb les tisores? Penja una foto teva al bloc!!
Petons!

Nadia ha dit...

Jo crec que estàs molt millor ara... ja t'ho vaig dir. Sobre les Spice totalment d'acord i la Victoria de rubia no nos gusta. Aquesta setmana quedem... no?