dissabte, de juny 09, 2007

Una glande festa de l'amor, militància inclosa

Tinc tantes coses a dir de la nit de divendres que no sé com ordenar-ho en paraules. Impossible resumir-ho amb "la frase de la nit". També m'he platejat fer una espècie de power point amb dues columnes: l'una, amb grans moments i frases de la nit; l'altra, amb els nostres noms, i intentar unir amb fletxes qui va dir què. Massa curro. Per tant, no hay otra, farem una llista, que sempre és com més clar, no??

1. La cambrera del Mundial ens estima. O, com a mínim, no ens va fer fora en un pis, pas. Estamos con ella.

2. Proper cop, parrillada de peix.

3. "Qué glande eres!". Com ens agraden...

4. Hauríem de fer una jornada de portes obertes del bloc (?????), tot i que en molts casos hauria d'haver-hi la possibilitat de "reservado el derecho de admisión" o, com va dir alguna, qualificar a segons qui "persona non grata". Totalment d'acord.

5. "Jo no em casaré. Jo el que vull és fer una festa de l'amor". Jo no ho vaig dir això, eh! És una altra chupi, la que comparteix pis amb un noi.

6. N'hi ha una que fa les coses per "militància idiomàtica" (amb cop a la taula inclòs). N'hi ha una altra que és "militant ciutadana". Visca la militància!!

7. A Barcelona, a les tres de la nit, no hi ha taxis. Des d'aquí, gràcies al noi que estava disposat a compartir taxi amb nosaltres.

8. Visca el N8 (oeoeoe!!!!)

9. La chupi diplomàtica no sap dir que no a un ball. Brazos arriba y abajo. CiU i PP, ja se sap... costa dir que no.

10. Hereu era el millor candidat. Una ho tenia més que clar. No repetirem les paraules exactes aquí!

11. N'hi havia dues d'inciviques. Una, que s'ho mirava alegre. L'altra que no combregava amb l'incivisme gratuït.

12. Una es comprarà un bolso baguette (?????) marró dilluns.

13. Alberto, on eres? Et vam buscar...

14. EL DJ ens va posar Shakira, sí, però no la que volíem!!!

I have a feeling inside total amb vosaltres. Un glande feeling. Gran nit la de divendres.

5 comentaris:

Gemma ha dit...

El millor que puc dir d'aquella nit és que (per sort) no serà irrepetible. ;-)

Anònim ha dit...

Està clar.. hagués estat irrepetible si jo hi hagués estat ;).. Vull demanar disculpes a totes les xupis del mon per haver fer la del Houdini a Sala B... un cop que veniu a casa a veure'm i jo marxo per la porta del darrera.. mai mes tornara a passar! La propera vegada cau una copa para todas! Quicas!

Gemma ha dit...

Home, donat que estàs cada divendres (menys un) a SBazofia lo irrepetible no vendría por allí...

Cada nit amb les chupis és irrepetible, però, oh! cadascuna millora l'anterior, si cabe!

Cris ha dit...

Som les més maques del món les chupis!!!

Alberto, m'ha encantat el teu quicas de final de comment!! ¿Una copa para todas o una para cada una?!

Petons als nestlerianos!

Anònim ha dit...

Una para cada una... evidente.. Per cert, que si cada nit es millor, doncs malegro de no haver estat, aixi la següent sera realment irrepetible! ;)
Ciao quicas!