dimecres, de setembre 05, 2007

Jo mai mai...

Mai no havia vist tantes cues per entrar al Sant Jordi vint minuts abans de començar un concert. I, per ser sincera, mai no havia entrat a la zona general de pista amb tan poca gent.

Tampoc mai no havia vist un noi sol, amb taps a les orelles, amb cara de felicitat absoluta, escoltant les lletres d’ell. Tampoc no havia vist mai la imatge surrealista d’un Alejandro embolcallat amb una senyera, amb grans crits d’agraïment per part del públic. Mai no havia vist ningú ventilar-se 4 grans cançons en un popurri (chulo, sí, però popurrí al fin y al cabo).

I mai no m’havia quedat embobada mirant un cantant interpretar una lletra que, se la cregui o no, a mi sovint em va fer posar la pell de gallina. Seria taaaaaaaaaaan fàcil enamorar-se d’ell, oi Gemma?

Yo prefiero seguir buscando
los defectos y los encantos
de una dama golfa y valiente,
verdadera como la guerra
despeinada como la tierra
y canalla como la gente,
yo prefiero una compañera
perfumada con la madera
con el cuero y con la palabra.
Hembra,
una mujer para mi debe ser
mucho más que una hembra
que desprecie la corbata y el Chanel
el dinero y la mentira
solo por esa mujer
valdrá mi muerte más que mi vida.
...

Y no me importa que me digan
que yo soy un viva la vida
porque vivo sin compromiso,
no me da vergüenza ninguna
vida tengo na mas que una
yo no creo en el paraíso,
para mi es mucho más carota
el que me acusa de grifota
con la baba llena de whisky.
Soy,
lo que tu quieras que sea
pero sin vergüenza no soy,
cuando veo en esta puerca humanidad
tantos crímenes sin nombres,
de sin vergüenza ni hablar
me da vergüenza de ser un hombre.

6 comentaris:

Gemma ha dit...

Molt gran aquesta troballa, sí senyor!!

Jo ara puc dir que sempre vaig als concerts de l'Alejandro amb tu ;-)

Cris ha dit...

I als de Serrat-Sabina (con o sin Serrat!)!! ;)

Gemma ha dit...

Cert! Recopilatori going on!!

Anònima ha dit...

Hola!

M'ha fet gracia comentar perquè des del concert de Roses que buscava aquesta cançó!
Espero que anés bé el concert de Bcn!

p.D: D'aquí un mes jo també estaré al Sant Jordi amb en Sabina i en Serrat =)

Motenai ha dit...

Ja us heu forrat la carpeta amb les seves fotos ara que comença el cole?

Mare de Déu, que teniu quasi 30 anys!

Cris ha dit...

28, Sergi, 28!!!!