dimarts, d’octubre 16, 2007

Moments delirants

- Que la Jové, la meva companya de pis pels qui no la conegueu, es compri unes bambes per 29 euros (al Bershka, oh horror!!), arribi a casa, se les posi, i se n'adoni que la cosa no acaba de funcionar. El peu dret, un 41. Correcte. Intenta posar-se la bamba del peu esquerre i se n'adona que alguna cosa no quadra. Ha comprat un 36. Sí, sí, un parell desaparellat ha comprat...

- Sentir una guiri dient "Yo estoy terminado con la Holanda". Frase que estaria en la línia de l'hostessa que li va dir (a la Jové també) "Pasillo o ventanillo?".

- Que m'envin un mail amb una foto de la Blanca Cuesta així, sin más.

- Entrar al Mango de l'Illa, again amb la Jové, i trobar-nos la Cani, o sigui, la Sobri. Abraçar-nos i començar a saltar en plan "oeoeoe".

La Jové i jo estem en ple atac de riure. I ho voliem compartir. I no, no hem begut ni ens hem drogat. Som felices. I que no és macuuuuuuuuuu???!!!!!!!!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Fue fantástico encontrarnos en el Mango después de probarme los tejanos carmen, bianca y eva. Porque en esa tienda los pantalones tienen nombre!!jajaj. Jové, tu tan happy con tus bambas y estaban desparejadas. Por eso, en una ponía que costaban 39 y en otra 25, porque eran de números diferentes!! Y yo haciéndome la lista y diciendo que la "dependienta chola" del berska era tonta...Besos, la cani

Anabel ha dit...

Hola crisss

Me ha hecho mucha ilu ver que habías entrado a "visitarme"!!!

Vaya momentazo explicas...habría que veros...¿seguro que no habíais bebido nada?

Motenai ha dit...

Buil. De què coneixes el Cristian Viver?

Cris ha dit...

Tenim un amic en comú, l'Edu. Per???