dijous, d’octubre 11, 2007

Nooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

Llevar-se de bon matí, anar al quiosc i trobar-te a la portada d'El Periódico (sí, sí, un diari d'informació general...) una foto com aquesta, desanima al más flamenco. Era com per donar mitja volta i tornar al llit, a dormir i no despertar-se fins que aquest HOME ;) no hagi deixat aquesta doneta de poca monta. Posats a triar, que s'hagués liat amb la Scarlett, no??

Javier, tú sabes que aquí estaré, y que cuando tú me digas ven, yo lo dejo todo! Bueno, casi todo... Bueno, ya veremos, pero tú ven, ok?

7 comentaris:

Cisco ha dit...

Llàstima Cris, però no et creguis de la missa la meitat! segur que és per promocionar la peli del Woody Allen! està clar que no s'estimen!! no perdis l'esperança!!

a mi em passa el mateix amb la Charize Theron, que em té el cor robat!

Gemma ha dit...

S'estimen. Ja s'estimaven a Jamón Jamón, però llavors ella sortia amb el Nacho Cano (collons la vietnamita com crida!) i ell encara era demasiado bruto para ser diamante.

Es casaran. I tindran fills. I es diran Javier, tots, inclús les nenes.

Cris ha dit...

Gemma, ets dolenta. Molt. Ja no ets maca. M'estima a mi. Ell ja m'estima. I quan em trobi sabra que soc jo i nomes jo.

Ets dolenta i el teu castig es que la vietnamita et cridi. Molt. Cada dia mes.

Cisco, quien la sigue la consigue. Theron a muerte.

kriki ha dit...

Cris,
Em sap greu per tu!!! Però si surt amb la Penelope, vol dir que la Scarlet està lliure, no?
Per tant direm allò que fa tanta ràbia de què, no hay mal que por bien no venga!
I per sort a tu encara et queda el Clan Bardem!!! Dos al preu de un, no?

Cisco ha dit...

Cris, ahir vaig anar al dentista i a la sala d'espera vaig poder veure el reportatge fotogràfic dels dos enamorats a les Maldives!! quina enveja fan!! això de ser ric si que mola!!

per cert, el paio està cachas cachas!!

Cris ha dit...

Cris, t´entenc perfectament. El fet que la "Pe" ara surti amb el gran "macho espanyol" em fa ràbia! Ella no m´agrada i, sí, tinc enveja... com diu el Cisco, el Bardem guanya més amb l´edat.

En fi, ara veurem a les portades de les revistes "Pe y Ja se casan!!" Ka fort!

Un petó guapa!

Motenai ha dit...

Puto Bardem dels collons.

Aquest no s'entera de que la Pe es meva! Ara envio uns amics a partir-li les cames.