dimarts, de març 24, 2009

Treintañera

I amb alegria, per molt que la Serra em digui que hauria d'estar en crisi i m'enviï mails the wellness anti-aging! La Buil ha arribat als 30 feliç, envoltada dels seus, calçots en mano (Ferran, pots parar de menjar-ne!! Prou, prou, prou!), contemplant tulipes i desembolicant 30 regalets súper útils (gràcies Jové & Sobri per anar a comprar el menjar de gat i, sobretot sobretot, pels items de cotxe!!). Ara la Buil podrà escoltar música amb uns súper altaveus per l'ipod nano i podrà gaudir d'un moment spa+massatge de relax total. La nit mirant la ria de Bilbao va ser el primer regal d'aniversari. L'últim, mai se sap!

Gràcies a tots per venir a la meva festeta. Sou fantàstics!!!!

6 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Tinc mono de calçot. Segles sense menjar-ne i ara els necessito tant com l'Apfelsaft! Vive les calçots!

El pròxim cop que ens veiem vull veure't amb el Rubik correctament acabat. I sense trampes!

Cris ha dit...

Aiiiiiiii! És impossible, I swear! Ara, la fiabilitat d'un rubik de xino... no sé yo... :)

Anònim ha dit...

Quins regalus que et fan, gonsalesss! Resto a l'espera de saber quin serà l'últim, que sempre és el més esperat... Per cert, falta gent a la foto, no trobes?

Cris ha dit...

Tens tota la raó! Falten l'Albert, que encara no havia arribat, i el Ferran, que feia la foto! Ai, anònim, què observador ets! :) Bé, a banda dels que no van poder venir: Ayma, Júlia, Clara, Dani, Montse,...

Anònim ha dit...

jo tampoc hi vaig poder ser! :)
a la Ria de Bilbao sí, evidentment!

Cris ha dit...

;)