dilluns, de setembre 18, 2006

M'agrada i punt

Hi ha coses que t’agraden i coses que no. No saps ben bé perquè, però és així. Què fa que hi hagi gent que adora els macarrons (mmmmm, m’encanten!) i gent que ni fu ni fa? Simplement t’agraden o no t’agraden!

O quan t’agrada algú: li veus els defectes, sí, però t’agrada aquella persona i no una altra! I penses..."amb lo fantàstic que és, com és que la resta de gent no s'hi fixa?" Simplement, hi ha gustos per tot!

Doncs el mateix em passa a mi amb el Pepe Rubianes! M’agrada, tot i els seus tacos (o potser pels seus tacos?), pels seus monòlegs al teatre i per la seva feina com a director de “Lorca eran todos”. Doncs sí, tu! A mi m’agrada el Rubianes i no m'agrada el Jiménez Losantos. No té més!

3 comentaris:

Nadia ha dit...

Bé, aquest és un post perfecte perquè l'anònim pesat digui:

a mi m'agrades tu...

per tant, m'avanço i ho dic jo: a mi m'agrades tu chuuuu!!!

Anònim ha dit...

exacte!

tu sí que estàs " más buena que el pan"cris!!!

l'anonim!

Miguel ha dit...

Jo no suporto ni el Rubianes ni, per suposat, en Jiménez Losantos. Tot i així, em solidaritzo plenament amb en Rubianes, s'han passat un ou. Amb en Jiménez Losantos, però, no podria solidaritzar-me mai. Petons.