dilluns, d’octubre 09, 2006

J'adore!

Semblarà una sentència de persona de cinquanta anys, però què voleu que us digui... no hi ha res millor que un cap de setmana tranquil. I sobretot, en bona companyia. De fet, no hi ha res millor que sortir de casa un dissabte per anar a dinar i no tornar-hi fins tard a la nit, sense tenir res planejat, i simplement anar fent. Perquè no hi ha res millor que seure davant de Santa Maria del Mar a dinar, a una terrasseta, i veure els convidats d’un casament passar. Perquè no hi ha res com quedar-se enganxada a la cadira per veure arribar la núvia i poder criticar el vestit i el pentinat amb tots (nois i noies, no només noies, eh!) els de la taula. Perquè aixecar-se i dir “On va où maintenant?” i respondre “A passejaaaaaaaar”, sense res a fer en tota la tarda, mola. Perquè que s’incorpori algú a mitja tarda i es decideixi anar a fer una xocolata a la Dulcinea (el dia abans vaig passar una molt bona tarda a la Xicra!) és encara millor. Perquè les converses sobre la qualitat o no d’una foto de portada d’El Periódico de dissabte ens van fer riure una bona estona. I no hi ha res millor, a més, que buscar un llibre i trobar-lo, i tenir ganes d’arribar a casa per encetar-lo. Perquè començar el dia amb un dinar de tapeo i acabar-lo amb una Moritz (em declaro fan d’aquesta cervesa) és un luxe. I rematar-ho amb un bon esmorzar diumenge al matí, no es pot dir cada dia! ;)

Llàstima que l’encostipat em va aixafar la tarda i la nit de diumenge....

6 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

J'adore... tout ce que tu adores!
Com n'estic, de d'acord amb tu, Cris. Com molen les coses que dius i com mola la gent que sap apreciar-les!
Per cert, ja m'explicaràs quin és aquest llibre...
Petolnàs!
Ferran

Nadia ha dit...

Què grans que són les tardes a la Xicra! I a l'Ugarit també, of course!!!! Ja queda menys per assaborir un deliciós shawarma... M'ha encantat el post, tot i que hi ha parts en què em perdo... :P

Anònim ha dit...

quin esmorzar! ;)

Cris ha dit...

Nadia i usuari anònim: us declaro els meus seguidors incondicionals. Ferran, tu hauràs d'anar deixant comments per aconseguir un bon lloc al podi!

El llibre és La Rectificació. Cabòries, exhortacions i premonicions sobre Catalunya. Mmmmmmmmm, ya te contaré amor!

Cris

Ferran Porta ha dit...

la Nadia i l'usuari anònim no podran superar les meves incursions en el teu bloc, que des d'ara seran continues i d'una profunditat conceptual que cap d'ells, disculpeu la sinceritat, no podrà assolir per més que ho intenti.
Que sóc repel·lent? La vida és dura i si la Cris vol que combatem, combatrem.
ESMOLEU LES FALÇ!!
(i petons, jiji)

Nadia ha dit...

Ai Ferran, molt t'ho hauràs de currar per superar els meus comentaris pseudo-intel·lectuals al blog de la chupi... Són reflexions a les quals només pots arribar sent una "pija rubia" i, a més (punt a favor meu), la veteranía es un grado, mon amour....