dijous, de novembre 09, 2006

Fred, fred...

Les 17:35 de la tarda i ja comença a fer-se fosc. Paro un moment el que estic fent a la feina i miro per la finestra. Ja és gairebé de nit i tot just fa una hora i mitja que he acabat de dinar! Odio aquest horari… però m’encanten la tardor i l’hivern. Sabeu?!!! No hi ha res que m’agradi més que posar-me al llit, ben tapada, i pensar que fora fa fred, i jo, allà, escarxofada amb una pedazo de nòrdica. M’encanten els vespres de cap setmana amb pluja, i els cafès amb llet de mitja tarda. M’encanta portar jersei, abric i bufanda i que tingui calfreds en sortir al carrer. Arriba el fred (a trompicons, però arriba!). I a mi, m’encanta.

PS. Trobo que últimament estic fent uns posts una mica nyonyos… bé, són èpoques, tu! Ja se'm passarà!

5 comentaris:

Nadia ha dit...

odio el fred, odio l'hivern i la tardor, sempre estic malalta i la factura del gas és pràcticament el triple.

et costa més aixecar-te al matí, sortir de nit fa més mandra i fas cua extra al guardarropia pq tothom hi té coses.

no li trobo la gràcia al fred, la veritat.

queda molt per a la primavera oi?

Anònim ha dit...

ho del llit tapats, ho podem provar, no? ;)

Ferran Porta ha dit...

Estic amb tu, Cris. M'encanta el fred, l'hivern, les nits llargues i les robes escalfadores. Què xulu!

Anònim ha dit...

qui és aquest usuario anónimo que de tant en tant deixa missatgets...?

jo també adoro la tardor... les xocolates a la Xicra o a Petritxol... els arbres sense fulles, el terra moll després de la pluja...

Cris ha dit...

No ho séeeeeeeeeee qui és l'anònim!!


Qualsevol dia d'aquests fem una xocolata a la Xicra, eh!!!