dissabte, de maig 26, 2007

Let's talk about sex, baby!


"A mí me pones uno de estos, unas bolas de estas y la crema esta". I així, unes vuit noies anaven passant per caixa, bitllets en mà, ansioses de poder-se endur una joguina cap a casa. Després de més de dues hores de tupper sex t'acabes adonant que a més d'una se li va obrir el món en veure que "otro sexo es posible". Ningú ho va dir, però de tant en tant me les mirava, i la cara d'algunes en veure segons què era un poema. Potser no en sabem tant, de sexe, com pensem. Potser anem de dones alliberades, però no ho som tant. O potser sí, però costa canviar segons quins tabús a segons qui. I me'n vaig adonar en sentir algunes preguntes i comentaris que per mi ja estaven superats, però sembla que no. I no, no sóc una experta en sexe ni molt menys, ni vaig de "a mi no m'escandalitza res"! Només que te n'adones que hi ha molt desconeixement, molta por, que cada noia és un món, i cada parella, ni te cuento. Que el que per una és divertit, per l'altra és un horror; i que la gent necessita compartir les seves vivències així, pim pam, davant d'amigues i desconegudes.

I sobretot, ganes de preguntar. "Quan dura un orgasme femení?", va deixar anar una. "Dona, depèn... 4-5 segons...", va respondre la nostra tuppersexòloga". I veies la cara de totes de "Ah, vale, vaig bé". "I això del Punt G, és real?". "Sí, i tant! És com un botonet que si s'activa repetidament és com una bomba!" "Aaaaaaaaaaah, doncs em sembla que jo això no ho he tingut mai... o potser sí, un parell de cops... ai, no sé". "I perquè hi ha noies que sense preliminars ja estan a tope?", pregunta que, pel que sembla, era una recriminació que li havia fet el seu nòvio algun cop (ejem...). "Fàcil, perquè fingeixen, dona!". "Ai, no entenc com és que hi ha noies que fingeixen!", deixa anar una. Algunes assenteixen. D'altres, recorden els cops que ho han fet. "Doncs sapigueu que també hi ha homes que figeixen!!!". "Venga, vaaaaaaa, que els homes no tenen problemes d'aquests!". "Uiiii, no ho sabeu prou"...

Pressupost previst a gastar-me: 50 euros.
Què em vaig gastar finalment: 65 euros.
Extra: uns preservatius de regal, per la bona compra que havíem fet

Final de la nit, després d'un sopar de llarga conversa i una ampolla de vi mano a mano: dues noies corrent perquè no els tanquessin l'OpenCor.

10 comentaris:

Gemma ha dit...

Crec que mereix una entrada a part la noia que volia estrangular a tota costa el penis del seu novio como medida retardante. Quico, no es pot jugar amb la virilitat masculina d'aquesta manera, y menos cuando lo tienes delante. La cara d'ell, sometido al más cruel de los escarnios públicos...

Gemma ha dit...

Destacarem també la rotura de stocks del vibrador-topo, al.lucinant!!

Cisco ha dit...

Eii Cris, sembla una activitat prou interessant aquesta del tuppersex! me n'havien parlat però no coneixia ningú que hi haguès anat! alguna conclusió destacada que vulguis o puguis compartir?

Anònim ha dit...

Una pena que finallment ningú no s'atrevís amb el vibrador supersònic, també descrit com a "3 segons i ya!!!!!", mira a mi em va crear curiositat....

Per cert, gràcies per venir, em va fer molta il.lusió!

Muua chupis!

Anònim ha dit...

sembla que haurem de provar totes aquestes andròmines! que guai!

Cris ha dit...

Sí, Gemma! Quico el novio... ahir li comentava la Jové i em va dir que aquesta parella és com molt així: ella deixa anar les coses tal com ragen, i ell suuuuuuuu`per tranquil! Ja, que m'ho diguin a mi, que em vaig quedar sense vibrador-topo!

Ei Francesc! Conclusió destacada?! Doncs això, que un altre sexe és possible, i que no en sabem massa de moltes coses!

Jovéeeeeeee!!! És que el vibrador supersònic de "tres segons i ya!" (jajajajaja!) no hi cabria al chupis pis!!! Amb lo gran que era, on el fotíem??

Anònim!!Quan dius "haurem de provar" vols dir tu i jo?!! Em faràs posar vermella!

Anònim ha dit...

exacte. ja saps què vull dir.

Cris ha dit...

Ups!

Nadia ha dit...

Jo vull el vibrador supersònic, que tinc un pis gran i tinc on guardar-lo!

Motenai ha dit...

Vigileu no conecteu productes americans (pensats per funcionar amb voltatges de 110) a la corrent sense el corresponent adaptador. No m'agradaría que... com dir-ho... que passés quelcom inesperat :-)

El problema d'aquestes reunions de tuppersex es que, senzillament, no em puc multiplicar. I de fet no ha anat malament perque aquesta problemàtica ha facilitat la creació d'aquesta industria que si be no es emergent si s'està desenvolupant a marxes forçades.

Em sap greu, noies, que us tingueu que conformar. Però es el que hi ha.