diumenge, de setembre 28, 2008

De dissabte al Raval

Fem veure que som gent seriosa, que els dissabtes tarda anem a veure expos i coses soooooooooo coooooooooool... ("un palomo no hace verano", que deia el Cruyff, perque jo, els dissabtes tarda els dedico a fer la siesta, no ens enganyem!)

...i arriba la nostra pallassa fashion preferida a revolucionar-nos!
Som un trio la, la, la molt curios, trobo!!!! Ens entenem a la perfeccio, pero!

Per cert, recomanable l'expo... pero ja ha acabat avui diumenge. I recomenable el Bar Raval, testimoni de mil bons moments meus amb gent molt diversa! Ho he dit molts cops que m'agrada el Raval, oi?

8 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Wow! Qui són aquests tres cossos sense igual??? Especialment el de l'última foto, que trobo espectacular: quin posat, quin art, quina... bossa més poppie!! ;-)

PS: L'expo va molar mazo, cert. Llàstima que, fent-la de pagament, sembla que vulguessin allunyar la gent d'una mostra pro-democràcia! (ho havia de dir)

Küssen / Petons!

Anònim ha dit...

pues sí, sí ho has dit ;)

Ferran Porta ha dit...

Sóc així, anònim desconegut/-uda. Em costa guardar-me el que penso!

Salut.

Cris ha dit...

Ai, Ferran, que em sembla que el "Pues sí, sí ho has dit " anava per la meva frase final de "Ho he dit molts cops que m'agrada el Raval, oi?"... crec, eh...

Ferran Porta ha dit...

Aaahhh!!, doncs anònim, a veure si som més explicits en els comentaris. Jolín, jo que em pensava que ara també tenia un anònim; casumdena!

Anònim ha dit...

La pallassa fashion jajaja.Som un trio "raru" però genial. Una tarda fantàstica!Per cert, tothom truca per preguntar on he comprat el meu popy bolso. I love it!

Anònim ha dit...

eps! sóc l'anònim de veritat: cris, excate, ho del "sí, sí ho has dit" anava per tu!

Ferran Porta ha dit...

anònim_del_trio: per un dia que poso "el canal"... i surt una companya teva en lloc teu! (Marta, crec que es deia) :-)