dimecres, de setembre 03, 2008

Dies raros

Porto una setmana tristona. Tot i estar encara de vacances, aquests estan sent uns dies una mica raros. Tothom treballa ja i la meva vida social ha quedat hiper reduida. Pujar cada dos per tres a l'hospital d'Igualada a veure el meu avi, que esta fotut, tambe ajuda a veure-ho tot una mica gris, tirant a negre.

El iaio ja no es el que era i aixo em fa estar molt i molt xof. En te 9o i, per tant, no le pidamos peras al olmo. Pero bufffff, aixo d'haver-li de donar de menjar, de que gairebe no pugui parlar, que amb prou feines estigui despert unes horetes... un rotllo. Normal a la seva edat, clar, pero durillo, tenint en compte que l'he conegut durant gairebe 30 anys de la meva vida i era molt diferent a com el veig ara. I els canvis, a mi, ja ho sabeu, em costen. M'hi he d'acostumar mica en mica a les novetats, a les bones i a les dolentes.

La part positiva d'estar inactiva i a l'hospital aquests dies es que he tingut molt temps per pensar. En la familia, en el futur d'aquesta familia; en els diferents cercles d'amics i la intenstitat de les meves relacions amb ells; en la feina. En tot. Massa i tot he pensat. Pero m'ha anat be. Posar els pensaments i sentiments on pertoca. Que jo sempre he estat una tia ordenada, cony, i no tenir-ho tot minimament controlat m'estressa.

Per tant, aquests 4 dies que em queden de vacances els aprofitare per agafar aire i tirar endavant, intentant buscar els bons moments de sota les pedres i fer-los meus. L'aire de l'emporda aquest cap de setmana crec que m'ajudara. I unes rises amb les chupis a la de ya, el millor balsam. I els meus papes a prop (que dema fan 32 anys de casats!!), la millor xarxa de seguretat.

7 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Osti, que no sabia jo que estaves així de xof! :( Bé, entenc això del teu avi perquè sí, perquè fot veure'ls així encara que tinguin 90 anys. Però, perquè els teus amics treballen i tu no? Pitjor per ells!! (perdoneu la resta, hehe). Això vol dir que tens hores per dormir, esmorzar llegint diaris durant una hora, passejar i fer mil coses més que la setmana que ve, de l'oficina estant, tindràs fooorça més complicat!

Petons i ànims amunt, eh? Si vols animar-te, passa't per casa a veure com ha quedat després de l'huracà i ja veuràs, hehe :-)

Anònim ha dit...

ànims Buil!

Cris ha dit...

Gracies pels anims! No es res greu, eh! Son bajoncillos que li agafen a tothom de tant en tant. Potser es aixo del sindrome post-vacacional una mica avançat! Gracies!!! (Sabeu? Vosaltres sou de les poques persones que em diueu Buil! La resta em diu Gonsales, o Cris, clar)

Anabel ha dit...

Maca...los abuelos aunque sean mayores y ley de vida blablabla, son jolines, nuestros abuelos!a mí me afectó mucho ver a mi abuelo en Junio y aunque está estable, ya no tiene ganas de seguir viviendo y eso duele un montón!

En fin, disfruta un montón los días que te quedan y ya verás como vendrá el subidoncillo depués del bajoncillo! es que nena! después del veranazo que te has pegao!

rits ha dit...

Ei, Cris, molts ànims!!!
és durillu i t'entenc perfectament, vaig passar per una de semblant.
L'únic que podem fer és ser-hi, recordar els bons moments i el que ens han ensenyat.
Amb tots els maldecaps que ens va donar l'àvia (l'Asel·la t'ho podria explicar) el record que tinc és de com es pintava els llavis i s'empolainava per estar sempre ben guapa, o els croissants de xocolata del Vives que ens portava sempre que ens venia a veure...

Anònim ha dit...

ànims wapa!

i un petonàs

Cris ha dit...

Anabel, Rita, Dani! Merci!!! Un bajoncillo de tant en tant es normal, no?!! He de dir que aquests dos dies a Port de la Selva m'han sentat de meravella!!