dijous, de maig 07, 2009

Tots els camins duen a Roma!!!!

Nit boja la d'ahir. Cassolana, però boja! Escoltar els partits per la ràdio té el seu punt. El 2 a 6 històric al realmadriddemerdaesteuacabatshosabeuoi? -tot junt- el vaig viure a l'autopista, venint en cotxe cap a Barcelona. Ahir nit estava tan nerviosa, amb RAC 1 de fons, que em vaig posar a escombrar, fregar, posar rentadora. No em podia estar asseguda. Amb el gol d'Iniesta em vaig tornar loca absoluta. Vaig cridar molt. Vaig saltar encara més. Casi em foto de lloros contra la taula del menjador. Vaig sortir a la finestra per cridar molt. I tothom cridava molt. I tot era molt maco. I Visca el Barça!!!! El millor del partit, a part del gol d'Iniesta, clar, Pep Guardiola corrent per la banda per celebrar el gol!!! I love this boy! A casa la Buil es va obrir el cava ahir!

Ara, a Roma. Ja us dic jo que aquest és l'any del YES WE CAN!

1 comentari:

Ferran Porta ha dit...

YES, WE PEP!
(mira, aquest m'agrada, tu! :)