dimecres, d’agost 03, 2005

Olor a pluja, olor a estiu!

Acabo d'arribar a casa, de passar una nit amb les chupis, una d'aquelles nits de sopar i cine que tant m'agraden! I l'ambient és fresc, i ara aniré al llit i em taparé, i demà em llevaré taaaaaaaaaaaaaard i esmorzaré amb un amic, amb la calma, i farà sol, i aniré a donar una volta, i tot serà tan fantàstic... i tot això, perquè estic de vacances! Quin gran invent això de les vacances! Coma-ruga, com cada any, ha estat un bon inici... el "never been in the beach so early", el "good place to be, Castefa" i les converses Gemma-Sil-Cris del cap de setmana han fet que el mes d'agost comenci de manera estupenda!!! Ai, com us estimo, chus!!!

Ara, ja, a preparar el viatge a Portugal!!!

Per això, perquè estic de vacances i aquest mateix divendres marxo no podré escriure massa en aquests dies. Aquells pocs que em llegiu (què durs són els inicis!!!)... fins aviat guapos!

I ara, a dormir, que sento la Jové com passa les pàgines de llibre que llegeix i m'està fent envejeta... Vaig a llegir El Punt! Nanit si em llegeixes... ;)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Un esmorzar exquisit! ;)