dilluns, d’agost 29, 2005

Tornem al cole!

Vaig començar les vacances amb un parell de dies a la platja i les he acabades igual... Cap de setmana a Calella de Palafrugell per tancar amb bon sabor de boca els meus 28 dies de relax!

Torno a ser a El Punt... En deu minuts ja he tornat a estar situada: tot era com sempre, amb la gent de sempre i les bromes de sempre. I encara que el meu to soni a "buff, tornem a la rutina", he de dir que el primer dia de cole, a mi, sempre m'ha fet il·lusió. I més si no hi ha profe, o sigui, jefe! Que si on has anat, que si què morena estàs (ah que sí?!!), que si t'hem trobat a faltar (bueno.... ho poso en dubte), que si fem un cafetó... Aiiiii, que em sembla que els trobaré a faltar!!

Sí, sí. Aquest curs canvio de cole! Coneixeré amics nous, tindré profe nou, amb assignatures noves i més difícils. Però estic molt motivada, o sigui que no crec que tingui cap problema per aprovar els examens! Els papes m'han dit que faig bé canviant de cole, i de fet he estat jo qui ha volgut canviar. Aiiii, quins nervis!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dona, és que aniràs a un bon cloe! ;)