dimarts, de març 25, 2008

29 y subiendo!

Com em van dir, em queden (ara) 363 dies pels 30. Imagineu la de coses que puc fer en aquests dies!!!

Gràcies a tots pel fantàstic dinar i sobretaula d'ahir, per regalets tan pràctics i necessaris com unes sabates del Fun&Basics i una peli de Bardem, entre d'altres, per les felicitacions rebudes de totes bandes (de l'estranger i tot!! París-Vincennes, Berlín, Dublín, Bogotá, Hong Kong, NYC i fins i tot d'algun punt de l'Àfrica), pel brownie improvisat amb espelmeta de dissabte nit al Lia, restaurant que tinc a la meva llista de favoritos, per regalar-me un tango home-home encisador, per la jaqueta més bonica del món, pel dinar familiar a l'Agua, per la cerveseta amb la reportera más dicharachera del món mundial i pel post-cumple que farem amb les chupis aquesta setmana i la que ve a Sevilla (i olé!).

Seran uns 29 feliços. Com diem amb la Jové, "you know it and you love it"!

3 comentaris:

rits ha dit...

Moltes felicitast!
Nena, si ets una pipiola!!!!!!!!!!

I els 30, res de res, un mite que cau per si sol quan els fas i ets sents amb més ganes de viure que mai.

Carme ha dit...

Nena, que ja esteu en fase del traje chaqueta para el altar, recorda-ho, jajjaja! Moltes felicitats guapa! No t'amoïnis, a l'abril jo en faig 43 i "estoy estupenda", así que tu imagina't com estàs!

Cris ha dit...

Rita! Gràcies per lo de pipiola! I ganes de viure... i taaaaaaaaant!!!

Carme, ahir en vam parlar del tema traje chaqueta amb les chupis... però jo encara estic a temps d'un vestit palabra de honor, no??!!! jajajaja!!!

Estem estupendíiiiiiiissimes!!!