dijous, de març 20, 2008

Parafrasejant (de frases i passejos!) ;)

Si la frase d'un dels nostres esmorzars va ser

Por favor! Quiero un poco de pasion en mi vida!!!

La del dinar d'ahir va ser, sens dubte

Nosaltres tenim amors no convencionals, Cris!

Amb la meva resposta

No, no, jo no tinc amor!

Durant la tarda ens vam centrar en els llibres, les biografies, i la frase va ser

Aquest home, l'any 44, el va dur al psiquiatra. Aixo era un monument d'home, per favor!!!!, amb una entonacio digna d'Empar Moliner.

La nit va acabar amb una gran conversa. Jo crec que la recordarem, aquesta conversa. Hi va haver frases estelars, que es resumirien en:

Total:

1. No hi ha un pam de net!

2. Tots som iguals!

I marxes cap a casa pensant que es taaaaaaaaaaaaaan facil donar consells, i tan dificil aplicar-te'ls!! Ayst! Mecachis....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

tu tens pinta de tenir passió a la teva vida!!

Clara ha dit...

Ja em donareu més detalls de l'últim tram de la conversa... El resum que en fas, Cris, em recorda una frase clàssica del teu acompanyant al sopar: "això és com tot".

Cris ha dit...

Jajajaja! "Això és com tot"!!! És veritat!!! Ho diu molt!! Jajajaja!