dilluns, de març 31, 2008

De botigues

(Ferran, per la teva salut mental i fisica, millor no llegeixis aquest post!) ;)

Surto de la feina i entro en una botiga de roba al centre. Miro i remiro i escolto la conversa entre una noia que hi ha anat a deixar el CV i l'encarregada.

- He trabajado en varias tiendas, y soy buena tratando a los clientes. Tengo experiencia en caja tambien. Soy de padre suizo y de madre española. Hablo franc´´es, aleman, ingles y español. En lo unico que fallo es en el catalan, que entiendo pero no hablo, porque llevo dos meses aqui. Pero ya me he apuntado a un curso que empieza a mediados de abril.

- Uy! El catalan! Tranquila, que no lo necesitas para nada!! Yo soy italiana, llevo 5 años aqui y no lo hablo y a penas lo entiendo. No lo necesitas para nada en Barcelona, de verdad. Tu tranquila!!!! Yo siempre le digo a la gente que me hable en español, que soy italiana y no tengo porque entender el catalan.

Que, Ferran, com se t'ha quedat el cos?!! (segur que no m'has fet cas i has continuat llegint!) ;) Fa rabieta, eh!!

1 comentari:

Ferran Porta ha dit...

"- Uy! El castellà! Tranquil·la, que no et cal per res!! Jo sóc esquimal, porto 5 anys aqui i no el parlo i pràcticament ni l'entenc. No et cal per res, a Catalunya, de debò. Tu tranquil·la!!!! Jo sempre li dic a la gent que em parli en català, que sóc esquimal i no tinc perquè entendre el castellà."

"La Metamorfosi", Franz Kafka. Capítol 3, paràgraf 69.

Que vinguin els fills de puta del PP a dir que el castellà està discriminat a Catalunya. GOSSOS!!!