dimarts, de març 06, 2007

You'll Never Walk Alone


Avui és la gran nit, és el gran partit, és la gran esperança... i jo seré al teatre. Coses de la vida, vam agafar entrades per veure l'Echanove per avui dimarts sense recordar que aquesta nit era especial. Ara tant se val. Potser serà millor així, perquè m'estalviaré els nervis, i sortiré del Romea amb la incògnita de saber què ha passat. No sé si ho aguantaré!! El que més greu em sap és perdre'm el "You'll never walk alone" dels anglesos... pell de gallina, eh!
Veure el Ronaldinho somrient arribant a Anfield em fa creure que el miracle és possible!! Lo dicho, you'll never walk alone!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bones, crec que a mi això no em passaria. És quasi impossible que em comprometi amb alguna cosa abans de comprobar el calendari del meu equip. De moment he pogut assistir a tots els partits importants del meu estimat equip. L'Espanyol!